diablojarek, Jarku co to za OZ masz daj cos na PW
[O2] wiązka abs i czujnika klocków hamulcowych
Zwiń
X
-
[O2] wiązka abs i czujnika klocków hamulcowych
Witam pytanie wiązka przewodów czujnika ABS i czujnika zużycia klocków hamulcowych skoda octavia II wypadła z zaczepu wisząc urwał się z wielkim bólem polutowałem i zaizolowałem i tu moje tytanie myślę że ta prowizorka długo nie pociągnie czy ktoś wymieniał całą wiązkę ona gdzieś znika w zakolu i gdzie to idzie ?
-
-
wiking, wiązka wchodzi do głównej wiązki elektrycznej i potem czujnik ABS idzie do modułu ABS a czujnik klocków do zegarów. Jeśli jest jak połączyć te zerwane przewody ( w razie czego delikatnie przedłużyć, dać wodoodporne termokurcze z klejem i na całość jeszcze taśmę samowulkanizującą ) to ja bym tak zostawił. Podłączenie nowej ori wiązki oznacza rozpruwanie głównej wiązki co nie jest proste i potem może powodować gorsze problemy ( typu przecieranie się przewodów gdzieś "po drodze" a znalezienie tego to usterki to masakra ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
wiking, nie szukaj problemów tam gdzie ich nie ma :-)
Nic nie stoi na przeszkodzie, by:
- ściągnąć nadkole plastikowo - włókninowe
- załamać się stanem blachy pod nim
- przedłużyć nowy przewód tak, by Twoje łączenie zostało całkowicie osłonięte nadkolem i by jeszcze przewodu do klocka hamulcowego starczyło
- złóż wszystko tak jak było na początku i ciesz się działającym sygnalizatorem
(nie jestem pewien - nie pamiętam, czy aby nie schować łączenia wiązki oryginalnej z Twoją nie będziesz musiał jakiś większych sztuczek robić, ale wszystko jest do ogarnięcia.)Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Panowie lutowany przewód jest przy samej pękniętej kostce od czujnika klocków hamulcowych nowy przewód kupując jest jak wiecie z dwóch kostek , druga abs i dalej idą za zakole i jak to pęknie to obawiam się ze nie dam rady polutować drugi raz więc pytam co mnie czeka po zdjęciu zakola da się to samemu zrobić?
[ Dodano: Wto 23 Wrz, 14 19:39 ]
http://skodaauto.com.pl/wiazka-czujn...ii-p-4594.html tak to wygląda nowe
Komentarz
-
-
skoro masz przewód uszkodzony przy samej kostce, to czym się przejmujesz? masz go przedłużyć o ile? 2-3cm?
Jeśli polutowałeś to we właściwy sposób, nie będzie żadnych problemów, a gdyby nawet się pojawił fałszywy sygnał, zawsze możesz polutować to ponownie (do oczyszczania skorodowanych przewodów podczas lutowania polecam roztwór chlorku cynku (IV) ZnCl2 - po jego użyciu wszystkie elementy w okolicy trzeba opłukać ciepłą wodą, bo ZnCl2 powoduje korozję)
[ Dodano: Wto 23 Wrz, 14 20:18 ]
będzie to mniej kłopotliwe niż próba wymiany wspomnianej wiązki.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
wiking, jeśli kostka pękła, to prawdopodobnie będzie się do niej dostawać woda. Najłatwiej będzie wymienić kostkę ( ok. 10 pln ), dać nowe piny z przewodami ( uszczelki przewodów i całej wtyczki mogą zostać stare ) i dolutować do ori przewodu tak, żeby długość była odpowiednia. termokurcze z klejem + taśma samowulkanizująca i będzie git.
Nawet jak byś dał nową ori wiązkę to i tak będziesz musiał to wszystko izolować ( tak jak wyżej ) bo całość wypadnie w komorze silnika pod akumulatorem. Jest tam naprawdę mało miejsca, trzeba rozpruć główną wiązkę i dodatkowo masz do łączenia 4 zamiast dwóch przewodów ( z czego dwa bardzo ważne, bo od ABS-u ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Witam wykrakałem zaliczone 3 krawężniki i lut puścił Panowie gdzie taką kostkę można kupić ona w org naprawdę jest zabezpieczona w dużej gumie i sam kabelek oczywiście cienki oszczędności jeszcze w małej gumce nic by się nie stało gdy by ta kostka nie pękła pomysł kowala jest chyba bobry odetnę starą dalej i przelutuje obydwa kable z nową kostką która wchodzi w uchwyt trzymający
Komentarz
-
-
wiking, zacytuję sam siebie z podobnego tematu:
Wtyczka od strony samochodu ma numer 1J0 973 802, do tego dwie gumki uszczelniające 357 972 740 E, dwa piny ( czyli jeden kabelek serwisowy 000 979 132 E ) i osłona gumowa 1J0 906 102.
Całość w ASO wyjdzie jakieś 30-35 pln.
Możesz też kupić praktycznie to samo na Allegro ( ew. odbiór na Wolumenie ) za 10 pln ( wpisz na alledrogo "1J0973802" użytkownik batpol1 ) + osłona gumowa.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Witam cyna puscila jak już pisałem org. siedzi w uchwycie ,a mnie pękło to przy tej kostce i nie mogę już polutowaną część włożyć w uchwyt jest to luźne lekko spięte do przewodu hamulcowego więc pracujące zawieszenie spowodowało pęknięcie polecam w przyszłości zajrzeć i zobaczyć jak tam jest zabezpieczone w org. p.robrego.Dziękuję wszystki , a w szczególności p.kowal 2002 kupie nowa kostkę , która włożę w uchwyt , a połączę wyże
Komentarz
-
Komentarz